Lidande

Jag känner redan att den här bloggen blir lidande. Jobbar nu nio dagar i sträck, idag är det dag två. Inte så mycket tid över helt enkelt.
Ont i hela kroppen, och galet trött! Sover fortfarande dåligt... suck. Det är jag som är mest lidande.
Nu måste jag stryka arbetsskjortan och fixa naglarna, sen fundera lite över maten. Först och främst har man inte riktigt tid att äta ordentligt, sen orkar man ju inte ta med sig tre matlådor? Nej, jag satsar på en nyttig lunch åtminstone, extra stor så att jag kan äta den i två omgångar. Sen frampt småtimmarna, när man är vrålhungrig och trött, så står man och mumsar a la carte! Det blir oftast mat över, och det tar ju servitörerna hand om :)  Igår höll jag mig dock relativt lugn, tog en bit fisk och en liiiten bit oxfilé, och en potatisbit. Smög även ner en halv förrätt (dill- och gräslökscheesecake, min favorit!), och drack 0,5 l Pepsi Max... aj aj. Nåväl. Det kunde ju ha varit så mycket värre!

Knaprade på Gomix då det var kris, och det var energigivande då det som bäst behövdes!


Snart blir det en riktig arbetarfrukost; dinkel- och bovetegröt med banan och havremjölk + en smörgås med ägg!  Då ska man väl stå sig ett tag iaf...

Kommentarer
Postat av: Alex

... klockan är tre och Alex tvättar och försöker desperat göra något åt sina sargade vader... Och du glömde ge mig din tvätt. Jag bara säger.

2008-07-21 @ 02:03:36
Postat av: tina.

Såg dig på ditt jobb, snygg var du iaf ;)

2008-07-21 @ 06:32:44
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: Alex

Tack, tack, jag försö... åh, du menade Petra? Jo, hon är rätt het hon med.

2008-07-21 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0