Ingen saknad alls! Nästan.

Läste igenom tidigare inlägg och hittade detta;

Mina mål med detoxen:

- Bli av med sockersuget.
- Bli av med saltbehovet.
- Gå ner i vikt, och få en ny mer hälsosam livsstil.

Jag kommer mest att sakna:

- Mina ostmackor med Kalles Randiga (gaah).
- Smågodis.
- Sötningsmedlet som jag har i mitt te.


Det känns alltså ganska bra att ha uppnått samtliga mål, och att jag dessutom inte ägnat ens en tanke åt smågodis... och sötningsmedlet jag hade i mitt te? FY! Aldrig mer syntetiska, vidriga sockerersättningar.

Eller ja, iaf inte i te, haha! Ett glas Pepsi Max kan fortfarande vara gott...



Och ostmackorna med Kalles Randiga... de saknade jag rätt mycket under detoxen. Men nu smyger jag ju ner en och annan randig smörgås på helgerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0