Hot hot hot!

Gaah, det bränner!

Jag har en förkärlek till peperoni/feferoni/whatever (de där gröna grejerna man får till kebaben). Ja, ni fattar. Jag älskar dem, och skulle gladeligen äta en burk om dagen. Nja, men... jag gillar dem iaf.
Så glatt och förnöjt sitter jag och mumsar på favoritsorten (mild, i påse) när jag mitt i allt biter dag i en doldis. En SVINSTARK jävel som gömt sig bland mina lagom starka, goa feferonisar! Så lömskt! Ögonen tåras, jag hostar och fräser, och känner att tungan håller på fräter bort... är det så här det känns att äta propplösningsmedel?

Nåväl, det börjar gå om nu iaf. Men det var definitivt en nära-döden-upplevelse.



Bakismiddag: en glutenfri smörgås med ajvar, yofu och kikärter. Ja, och feferonis i mängd...



Gud så gott! Och varför glutenfritt bröd? Ja, det är en ny grej. Det där med att undvika gluten går ännu lite längre helt enkelt. Det är som med min påhittade laktosintolerans, haha.


Nu, en kopp Drakens Gröna! Och en förkylningsdrink innan läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0