Jag tycker om te, bland annat.

Är ju som bekant (eller obekant) galen i te, och har nu samlat på mig lite nya sorter under Stockholmsvisiten;



Clipper's Detoxte hade jag från förut, men Pukka's teer är nya för mig. Lyckades efter många vändor välja ut "Detox" och "Relax" (sover ju dåligt...). Hittade även Four O' Clocks "White Tea Chai", som med rismjölk nog är det godaste som finns! Tror nästan jag blir mer avslappnad av det än Pukka's Relax... den luktade ju vansinne visade det sig. Nåväl, kanske är bra ändå! Ska kanske testa redan ikväll.


Var ju även via "Källan" i Bromma, och till Hötorgshallen! Oj vad trevliga saker jag har hittat... nakenhavreflingor och dinkelflingor från en liten, liten bonnakvarn, 1/2 kg gojibär, 1/2 kg iranska russin (så SJUKT goda!), groddat bröd (helt utan salt, jäst, socker... innehåller bara groddat vete), och en massa goa fruit bars! Innehåller såklart ingen skit, bara frukt, nötter och havre. Gött!






Städade till sist ut en kökslåda när jag kom hem, för att få en enhetlig plats till alla mina grejer. Fick dock inte plats någon annanstans med morsans hemska pås-såser, så bortse från dem längst till vänster...



Haha, mina fina strumpor fick också vara med.

Kommentarer
Postat av: Katta

Äntligen är du igång igen! Jag gillar Pukkas "Love", testa det!

Ser fram emot mer recept! Kram

2008-08-06 @ 11:26:43
Postat av: Petra

Som sagt, hade lite svårt att välja bland alla sorter... nästa gång kanske det blir "Love", och "Cleanse"!

2008-08-06 @ 18:02:11
Postat av: Lillip

Är helt tokig i Gojibär! De ger en extrakick när man har en eftermiddagsdipp.

2009-09-08 @ 13:06:50
URL: http://www.efven.com/vad-ar-goji-bar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0