Gårdagens fasta

Tänkte redogöra för vad jag åt igår, och poängtera att det är viktigt att få i sig en god mängd kalorier. Annars kan kroppen få för sig att man svälter, så i övrigt är jag mest emot att fasta. I reningssyfte kan jag tycka att det är ok, men det är fortfarande svårt att få i sig tillräckligt med kalorier.

Morgon: Vetegrässhot
Frukost: Stort glas Grön Saft
Lunch: Smoothie med banan, rismjölk, mango, hampasmör och hampaprotein.
Mellanmål: Mera grön saft
Middag: En stor havreyoghurt med nyttiga bakterier, acidofilus + bifidus (inte raw!)
Kvällsmål: Smoothie med banan, mandelmjölk, rå kakao, paranötter, cashewsmör och en rejäl dos probiotika (vilken nötdröm!)


Var väldigt trött igår kväll, och hade en ruskig huvudvärk. Är dock normalt att känna så efter en tarmsköljning, och när jag dessutom håller på avgiftar kroppen i övrigt så lossnar väldigt mycket toxiner på en och samma gång! Bra, men på samma gång inte bra. Det måste få ta sin tid, och får man för kraftiga symptom under en detox bör man sakta ner på avgiftningen. Lyssna på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0