Frukost "On the Go"

Hittade gamla bilder från den hysterisk jobbveckan, då jag ibland hade så ont om tid om morgonen att jag åt frukost i bilen. Inte bra, men bättre än inget... jävligt goa frullesmoothies var det iaf! Slängde i typ allt, för att få i mig maximalt med vitaminer... var ju lite krasslig, och jag lyckades ju faktiskt hålla det i schack! Utan syntetiska vitaminer och läkemedel...


    


Vitaminmaskin (jättestor... räcker hela vägen in till stan.)

     1 banan
     1 fikon
     10 frysta hallon
     1/2 dl blötlagda gojibär + blötläggningsvattnet (1-2 dl)
      2 dl havremjölk
      1 pressad apelsin
      1 pressad lime
      1 tsk havtornspulver
      1 tsk acai
      1 tsk Tetonic


Vrrrooom! Tillsätt eventuellt mer vätska, och häll över i lämplig flaska. Svingott, mättande, och man stod sig ett tag på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0