En rejäl smörjning

Har just smort in ansiktet med en blandning av kakaosmör och jättenattljusolja. Och lite till. Grejen med att ha smör och olja i ansiktet verkar ju lite sned, men det känns inte så flottigt som man skulle kunna tro... återstår att se om jag får en härlig finnattack lagom till morgondagens bufféresa. Nåväl, krämen jag testar är från Raw Gaia iaf, mer om resultatet vid ett senare tillfälle!
 Och på tal om bufféresan... MUMS med en massa onyttigheter på långa bord! Nåja, det är lördag. Jag skyller på det, haha.

Borde väl åtminstone försöka hålla mig i skinnet dock... går jag upp mer i vikt så dör jag. Måste verkligen ta tag i min kost snart. Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0