En god början

Vaknade kl 9 och gick upp och drack ett glas varmt citronvatten. Gick sen och lade mig en "stund" till, och vaknade löjligt sent, runt 12. Nåväl, hällde i mig ett jättestort glas grön saft med vetegräs, och sen åkte skrubbvanten fram! Skrubbade röven röd och sedan en växelvis varm och kall dusch... man blir medveten om sin egen blodcirkulation efter en sån behandling, det är riktigt skönt!

Dagen har sedan tickat på, har haft lite svårt att bestämma mig för vad jag ska laga, haha. I skrivandets stund ligger två pizzabottnar på tork i ugnen, så det blir nog morgondagens mat. Har förutom grön saft fått i mig en smoothie och en majskolv under dagen, plus den smoothie jag lagade alldeles just! En go grön grej med bl.a. ananas, spirulina och hampaprotein;





Och här är mina pizzabottnar!

   

Har en termometer i varmluftsugnen, för att vara säker på att temperaturen inte överstiger 47 grader (har luckan lite på glänt med en grytlapp emellan, så temperaturen ligger runt 40 grader. Great!) Nu gäller det bara att ha tålamod medan de torkar...

...och fundera ut vad jag ska äta till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0