Bra start

Körde just ihop en härlig frukost;

Pre-Party
    
     1 liten banan
     1/2 avokado
     1 dl färskpressad apelsin-/guavajuice (Brämhults, råkade finnas hemma)
     1 dl havremjölk
     1/2 dl yofu
     1/2 dl blåbär
     1 tsk spirulina
    
Fullproppad med energi, goda fetter, vitaminer och antioxidanter... nu känner jag mig redo för min systers fest ikväll! Tror jag ska ta mig genom dagen endast på smoothies för att "orka" med matöset sen. Till grillfesten blir det nog en bit tonfisk (inte det bästa valet, men så himla gott!) och en sallad. Och till efterrätt... den där makalösa tårtan som hon beställt. Jag KAN inte motstå den. Men eftersom jag äter den fucking en gång i året, så äter jag en FET jäkla bit! Och så njuter jag i fulla drag.
Men som sagt, jag förbereder mig med smoothies... jag ska ju dricka alkohol också, haha.

Kommentarer
Postat av: Monica

Eeh... Vad är yofu för något?

2008-08-10 @ 19:39:48
URL: http://www.tagganer.blogspot.com
Postat av: Katta

Soja yoghurt!

2008-08-10 @ 22:56:28
Postat av: Petra

Precis :)



Yofu är alltså en mjölkfri yoghurtprodukt, gjord av soja. Både en god och bra ersättare till vanlig yoghurt!

2008-08-12 @ 20:17:15
URL: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0